A Magyar Turisztikai Ügynökség arra buzdít: aki teheti, induljon ismét útnak, barangoljon belföldön, keresse fel régen látott, kedvenc helyeit, vagy fedezzen fel eddig ismeretlen, csodás és izgalmas úti célokat. A kampány szlogenje „Együtt, itthon, szabadon – Magyarország visszavár” .
Modellek helyett hétköznapi, a turizmusban dolgozó emberek a főszereplői a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb belföldi kampányának. A kampány arcai olyan, a turisztikai szektorban dolgozó, hivatásuk iránt elkötelezett emberek, akikkel utazásaink során nap mint nap találkozunk.
A június 1-jén indult másfél hónapos kampány célja ezúttal nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem a koronavírus járvány okozta veszélyhelyzet után Magyarország belföldi turizmusának újraindítása. A kampányhoz minden eddiginél több, több mint 500 szálláshely, vendéglátóegység, fürdő, illetve más turisztikai szolgáltató és attrakció csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal.
Forrás: mtu.gov.hu